Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
wtorek, 16 grudnia 2025 03:28
Reklama
Reklama

Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny

Przyjmowanie ofert do udziału w drugiej edycji akcji „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny” rozpoczyna się 7 lutego. W ubiegłorocznej, pilotażowej, przeprowadzonej przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, wzięło udział prawie 400 partnerów z całego kraju, między innymi restauratorzy, hotelarze, gestorzy atrakcji turystycznych, którzy przygotowali ofertę usług w obniżonych cenach. Skorzystało z niej ponad 60 tys. Polaków. W tym roku pierwszy weekend niższych cen przypada od 31 marca do 2 kwietnia.
Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny

Korzyści przewyższają koszty

Jak wynika z doświadczeń przeprowadzonych akcji promocyjnych, indywidualni nabywcy usług turystycznych w weekendy za pół ceny, zachęceni rodzajem oferty, kupują je częściej, już jako regularni klienci. Decydują się na wyjazdy wypoczynkowe poza sezonem, wybierając się z reguły w okolice nieodległe od miejsca zamieszkania.

Bezsporną korzyść odnosi branża turystyczna. Wpływy finansowe podczas promocyjnego weekendu niższych cen nie muszą być mniejsze, ponieważ w te dni rosną obroty. Koszt udziału w akcji promocyjnej nie jest więc wysoki, zaś efekty skonsolidowanej, ogólnokrajowej kampanii koordynowanej przez Polską Organizację Turystyczną przy współudziale regionalnych organizacji turystycznych, wielokrotnie przewyższają skutecznością działania marketingowe podejmowane przez przedsiębiorców we własnym zakresie.

Partnerzy ogólnopolskiego „weekendu za pół ceny” objęci zostają wspólną kampanią promocyjną w okresie poprzedzającym akcję, jak i po jej zakończeniu, między innymi w mediach POT, cyklicznych newsletterach i portalach społecznościowych, a także wyraźnie uwidocznieni na łamach Repozytorium Informacji Turystycznej połączonym z narodowym portalem turystycznym (http://www.polska.travel). 

Wydarzeniu poświęcone będą konferencje prasowe. Nie bez znaczenia dla rezultatów współdziałania w ogólnopolskim projekcie marketingowym jest jego cykliczność, utrwalenie przekazu informacyjnego.

Termin kolejnej akcji planowany jest na 6 – 8 października 2017 r. Szersza popularyzacja ofert i umocnienie marek da pozytywny impuls do rozwoju polskiej gospodarki turystycznej.

– Trzeba wyróżnić kilka podmiotów będących beneficjentami akcji. Przede wszystkim polscy turyści, otrzymujący w skondensowanej formie, ofertę zawierającą korzyść w postaci zniżki. Tego typu działanie uświadamia ludziom możliwość wyjazdu nisko budżetowego, poza sezonem, w często nieznane lokalizacje usytuowane blisko miejsca zamieszkania ale przede wszystkim stworzenie banku ofert produktów i usług turystycznych. Beneficjentem akcji jest również branża turystyczna, która może liczyć na wpływy finansowe ale również poprzez konsolidację działań, zyskuje możliwość wspólnej promocji. Skutkiem akcji może być zmiana mentalności przedsiębiorców, prowadząca do wspólnych działań marketingowych. Niewątpliwie takich działań spodziewa się całe środowisko turystyczne od instytucji zarządzających i animujących wzrost znaczenia turystyki jako dziedziny gospodarki – mówi Michał Nykowski, lider projektu, odpowiedzialny z ramienia Polskiej Organizacji Turystycznej za koordynację ogólnopolskiej akcji „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny".



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: TeresaTreść komentarza: Dziękujemy Lence Szkolnickiej i Mikołajowi Lisowskiemu za super prowadzenie! A ten kabaret z udziałem nauczycieli był hitem! Pamięć o przeszłości, ale z humorem – tak trzymać!Data dodania komentarza: 16.12.2025, 01:33Źródło komentarza: Mieszkowice świętowały 80 lat! Szkoła im. Mieszka I łączy pokolenia i patrzy w przyszłośćAutor komentarza: mieszkam w NiemczechTreść komentarza: Idealne Wprowadzenie w Święta! Takie wydarzenie to najlepszy sposób, żeby oderwać się od przedświątecznej gonitwy. Zapach korzennych przypraw, radosna wrzawa i wspólne celebrowanie – tego właśnie potrzebujemy, aby poczuć najpiękniejszy okres w roku!Data dodania komentarza: 16.12.2025, 01:31Źródło komentarza: Powrót do korzeni na pochyłym rynku. Jarmark połączył średniowieczną tradycję ze świąteczną magiąAutor komentarza: ale...Treść komentarza: Ale dobrze było spotkać się z dawnymi współpracownikami – dyrektor Sobolewska, Ochęcki, Świerczyńska... To my, nauczyciele, tworzyliśmy te 80 lat. Wzruszyłam się...Data dodania komentarza: 16.12.2025, 01:15Źródło komentarza: Mieszkowice świętowały 80 lat! Szkoła im. Mieszka I łączy pokolenia i patrzy w przyszłośćAutor komentarza: za dużoTreść komentarza: Aż dwa pożary śmietników w Gryfinie w ciągu jednego dnia to chyba za dużo. Może czas na lepsze, zamykane wiaty i edukację sąsiadów? No i te dwa drzewa na drodze... to też znak, że zarządcy dróg powinni zadbać o przycinkę w pasie drogowym, zanim dojdzie do tragedii!Data dodania komentarza: 16.12.2025, 01:12Źródło komentarza: Tydzień pod znakiem akcji. Straż pożarna podsumowuje zdarzenia
ReklamaMrówka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama