Poniżej przedstawiamy odpowiedź DPD Polska na naszą interwencję:
Szanowni Państwo,
bardzo dziękujemy za zgłoszenie i przekazanie informacji niezbędnych do weryfikacji incydentu z udziałem kuriera DPD Polska. W efekcie otrzymanej korespondencji przeprowadziliśmy kontrolę pracy osób odpowiadających za obsługę wskazanego obszaru w Gryfinie. Pragniemy zapewnić, że
dokładamy wszelkich starań, aby doręczenia na terenie miasta i okolic przebiegały prawidłowo i bez zakłóceń.
W DPD Polska dbamy o wysokie standardy pracy kurierów oraz pozostałych osób biorących udział w procesie doręczenia. Wszyscy przechodzą specjalne szkolenia zarówno z procedur, jak i odpowiedniego standardu kontaktów z klientami. Zobowiązani są wykonywać swoje zadania zgodnie z zasadami kultury osobistej oraz szacunku do drugiego człowieka. W związku z pandemią w DPD Polska zwracamy szczególną uwagę także na bezpieczeństwo sanitarne procesów logistycznych. Już od marca ubiegłego roku nasi współpracownicy mogą dostarczać przesyłki pod drzwi bez podpisu odbiorcy, ale pod warunkiem, że odbiorca wyrazi na to zgodę.
Adresaci mają możliwość ustalania z kurierami (telefonicznie lub za pośrednictwem SMS-ów) odpowiadającej obu stronom bezpiecznej formy doręczenia, a także miejsca ewentualnego pozostawienia paczki. Wobec kurierów, którzy nie stosują się do ustaleń, wyciągane są odpowiednie konsekwencje.
Niniejsze zgłoszenie jest dla nas okazją do ponownego przeprowadzenia rozmów z kurierami na temat zasad obowiązujących w DPD Polska. Każda informacja zwrotna stanowi dla nas cenną wskazówkę oraz motywację do podnoszenia wysokich standardów dotyczących procedur i jakości obsługi klienta wśród naszych współpracowników.
Z poważaniem
Biuro prasowe DPD Polska
List naszej czytelniczki opublikowaliśmy tutaj:








Napisz komentarz
Komentarze