Wypadek! Czołowo zderzyły się dwa auta. Są osoby ranne

  • 05.08.2022, 16:15
  • igryfino.pl | Dołącz do nas na Facebooku
Wypadek! Czołowo zderzyły się dwa auta. Są osoby ranne Fot. Suszą! Gryfino!, OSP Wełtyń
Do groźnego wypadku doszło dzisiaj 5 sierpnia 2022 r. ok. godz. 15 na drodze wojewódzkiej nr 121 w gminie Gryfino. Zderzyły się tam dwa auta. Kilka osób jest rannych.

Na drodze wojewódzkiej numer 121 między Gryfinem a skrzyżowaniem na Steklinko/Gajki doszło do wypadku drogowego z udziałem dwóch pojazdów osobowych. Ze wstępnych ustaleń wynika, że 52-letnia kierująca pojazdem marki Opel w wyniku niedostosowania prędkości do warunków panujących na drodze straciła panowanie nad pojazdem, po czym zjechała na przeciwny pas ruchu, gdzie zderzyła się czołowo z jadącym z naprzeciwka pojazdem marki Volkswagen, którym podróżowały 3 osoby. W wyniku zdarzenia 4 osoby przetransportowane zostały do szpitala. Droga jest zablokowana - poinformował mł. asp. Jakub Kuźmowicz, oficer prasowy komendanta powiatowego policji w Gryfinie.

Śmigłowcem Lotniczego Pogotowia Ratunkowego do szpitala w Szczecinie przetransportowano 43-latka z urazem wielonarządowym.

igryfino.pl | Dołącz do nas na Facebooku

Zdjęcia (8)

Podziel się:

Oceń:


Komentarze (23)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Dominik
Dominik 06.08.2022, 22:44

Proszę osoby poszkodowane w wypadku lub ich rodziny o kontakt, przekażę istotne informacje w sprawie. Dominik tel. 663152419

bana mu!
bana mu! 07.08.2022, 11:15
banować tego naciągacza!!!
Basia
Basia 07.08.2022, 11:37
Kogo oszukał?
racja
racja 07.08.2022, 11:40
naciągacz...
Sąsiad
Sąsiad 06.08.2022, 20:11
O '' ciepły romek'' markiew*** wszechmocny policjant
bo  padało
bo padało 06.08.2022, 22:07
tęcza wyszła nad wypadkiem
Bigos
Bigos 06.08.2022, 15:17
Mięso pokroić w kostkę. Cebulę pokroić w kosteczkę i zeszklić na oleju w dużym garnku. Dodać mięso i dokładnie je obsmażyć.
Wlać 2 szklanki gorącego bulionu lub wody z solą i pieprzem, zagotować. Następnie dodać połamane suszone grzyby, przykryć, zmniejszyć ogień i gotować przez ok. 45 minut.
Dodać listek laurowy, ziela angielskie, kminek, majeranek, powidła śliwkowe lub posiekane śliwki, obrane i pokrojone w kosteczkę obrane jabłko i wymieszać.
Dodać odciśniętą kiszoną kapustę oraz wlać szklankę wody, wymieszać. Przykryć i gotować przez ok. 15 minut.
Kiełbasę obrać ze skóry, pokroić w kostkę i podsmażyć na patelni. Dodać do kapusty i gotować przez ok. 30 minut. Pod koniec dodać koncentrat pomidorowy.
Mąkę podsmażyć na suchej patelni, gdy zacznie brązowieć dodać łyżkę masła i mieszać aż masło się rozpuści.
Trzymając patelnię na ogniu dodać stopniowo kilka łyżek kapusty cały czas mieszając. Przełożyć zawartość patelni z powrotem do garnka, wymieszać i zagotować.
kaszana
kaszana 07.08.2022, 11:35
dzieki
Boss
Boss 06.08.2022, 12:42
Określenie debilka?za takie słowo powinieneś dostać wpi.... widać że ktoś chodził do OHP😁każdemu mogło się zdarzyć
a'propos prędkości
a'propos prędkości 06.08.2022, 10:46
Prędkość nie mogła być zbyt wielka skoro z tego wyszli.
A
A 05.08.2022, 22:37
Na *** te głupie komentarze zwłaszcza ten od R!!! d*** jak nie wiesz nie wypowiadaj się!!!! człowiek który nie doświadczył takiej tragedii to niech zamknie mordę bo nie wie co jego jutro spotka Dla zainteresowanych! auto nie było bite
Ks.
Ks. 05.08.2022, 20:44
Na tym łuku jest znak ograniczenie prędkości 70.szkoda że tego nie robią.
×××
××× 05.08.2022, 20:40
Jakiej kuzwa szprycy a moze sie zle poczula znam Danusie i jest raczej opanowana
R
R 05.08.2022, 20:04
Volkswagena chyba był bity złożył się jak zapałka 😂🤣 a opel stary i jeszcze do zrobienia nawiązując do wypadku to szczęście ze wszyscy cali dla nas kierowców przykład co robi prędkość życzę szybkiego powrotu do zdrowia poszkodowanym
A
A 05.08.2022, 22:38
D*** uważaj żeby ciebie nie wyniosło któregoś razu!😤😤😤😤
Aldona
Aldona 05.08.2022, 19:58
Aż niemożliwe. Może zasłabła?
Klko
Klko 05.08.2022, 19:33
Tylko PIS chwala PIS
Prawda
Prawda 05.08.2022, 19:18
Debilka !!!!!!
deal
deal 06.08.2022, 10:31
Nie znasz przyczyn to nie osądzaj, chyba że piszesz o sobie.
ZNIESMACZONY
ZNIESMACZONY 05.08.2022, 18:09
CZAKI a Ty juz wiesz jak bylo i na stowe jestes idealnym kierowca.. Teraz sami swieci beda sie wypowadac co zrobila ta kobieta. Dziekowac Bogu ze wszyscy zyja a nie oceniac i stawiac osady!!!!
CZAKI
CZAKI 05.08.2022, 17:24
Ta kobieta chyba czuła się jak na autostradzie że ją zniosło na przeciwległy pas ruchu i chyba nie wie co to znaczy dostosować prędkość do warunków panujących na drodze.
Paweł
Paweł 05.08.2022, 18:08
Po szprycy wszystko sie moze zdarzyć.
jedyny dowód
jedyny dowód 06.08.2022, 10:47
Paweł widocznie tobie wyssała mózg.

Pozostałe